Ilmainen tietoisku sisältömarkkinoinnista

Miksi Mamwork julkaisee blogia Uuden Suomen yrityskanavassa? Miksi sisältömarkkinointiin kannattaa panostaa?

 

mamwork iso koko 027Maksuton tietoisku sisältömarkkinoinnista ja blogeista. Tilaisuuteen ovat tervetulleita järjestöt, yrittäjät, julkisen sektorin toimijat sekä kaikki aiheesta kiinnostuneet!

Keskiviikkona  4.3. klo 9 – 10.30

Lasipalatsi, Kaupunkiverstas

-       Mitä on sisältömarkkinointi?

-       Kuka tarvitsee blogia?

-       Mistä kehitän mielenkiintoista sisältöä?

-       Oikeakielisyyden merkitys

-       Esimerkkejä onnistuneesta sisällöntuotannosta:

 
Leijonaemot Ry: valtakunnallinen järjestö on saanut kiitosta onnistuneesta tiedottamisesta sekä mielenkiintoisesta, koskettavasta sisällöstä sosiaalisessa mediassa.

LaskIT Oy: taloushallinnon asiantuntijayritys kertoo yritysblogissaan paljon muutakin kuin kirjanpitoon ja taloushallintoon liittyviä asioita. Yhteistyökumppanit ja asiakascaset luovat mielenkiintoisen tarinan, joka lisää yrityksen tunnettuutta ja vahvistaa roolia asiantuntijana.

24Rent: verkossa toimiva autonvuokrausyritys tavoittaa asiakkaansa pääosin sisältömarkkinoinnin keinoin. Sosiaalinen media ja blogi ovat erinomaisia väyliä tavoittaa asiakkaita, jotka jo muutenkin ovat verkossa. 

 

Tilaisuus on avoin kaikille sisältömarkkinoinnista ja blogeista kiinnostuneille.

mw_rasperry_crush_100x100_mw-2-1Ei pääsymaksua. Mukaan mahtuu rajoitettu määrä osallistujia.

Tilaisuuden vastuullinen järjestäjä on Mamwork Oy.

 

Ilmoittaudu sähköpostilla: maria.tarho@mamwork.fi tai yhteydenottolomakkeella.

 

 

Kirjoita vastaus

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>